حضور فعال شرکت تولید اتوبوس برقی پارسان (شتاب) در نمایشگاه شهریران

حضور شرکت تولید اتوبوس برقی پارسان (شتاب) به همراه دو مدل اتوبوس الکتریکی به نام های زیما1 و زیما0، اولـیــن اتـــوبـــوس الـــکتـــریکی ســاخـــت ایــران در اولین نمایشــگاه مدیریت شــهری   ( شهریران )

نمایشکاه شهریران روز یکشنبه 1 بهمن ماه1402  با حضور جناب آقای دکتر وحیدی  وزیر محترم کشور دولت سیزدهم افتتاح گردید و تا روز سه شنبه 3 بهمن ماه 1402 در محل شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران ادامه داشت. 

این نمایشگاه با گرد هم آوردن فعالان اکوسیستم مدیریت شهری و شهرداری ها ضمن ایجاد هم افزایی و تعامل سازنده ، تلاش کرد تا چالش های کلان پیش روی شهرهای ایران را برطرف سازد .

شرکت کنندگان ضمن معرفی دستاوردها و  خدمات در حوزه مدیریت شهری تلاش کردند تا با استفاده از توان و ظرفیت های خود ، خدمات مدیریت شهری را با دانش روز پیوند بزنند.

شرکت شتاب با حضور فعال خود در نمایشگاه، میزبان میهمانان و بازدید کنندگان نمایشگاه شهریران بود.

طی  سه روز برگزاری نمایشگاه شهریران که برای اولین بار در کشور برگزار شد ، مقامات متعددی از غرفه شتاب بازدید کردند و پیرامون اتوبوس الکتریکی و زیست بوم آن گفتگو شد.

از عمده  بازدیدکنندگان از حوزه  حمل و نقل وزارت کشور، سازمان دهیاری ها و شهرداری ها، مسئولین شهرداری های مختلف کشور و وزارت صمت بودند و محور اصلی گفتگوها استقرار ناوگان و زیرساخت شهری مورد نیاز را بطور مختلف ارزیابی شد.